AccueilS'enregistrerConnexion
Janvier 2019
LunMarMerJeuVenSamDim
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   
CalendrierCalendrier

Partagez | 

Diner pour Mémé

AuteurMessage
Invité
Invité

MessageSujet: Diner pour Mémé   Mar 10 Fév 2009 - 15:18

si quelqu'un a des infos sur comment obtenir ça :

Citation :
The Diner

The diner is a one-of-a-kind structure where the proprietor can show off the best food and drinks on the planet.

When you claim the deed to the diner, you'll also receive a "starter pack" to begin decorating. The inside of the building is completely empty, so you can spruce up this large one-room diner any way you can imagine!

For more tables, booths, and counters, find a Structures Trader in your galaxy. Structures Traders learn five new diner furniture schematics at level 38 when Squadrons Over Corellia launches.

New paintings, like the Rebel Propaganda and Darth Vader paintings shown above, are also part of the loot cards for Squadrons Over Corellia – and perfect for adorning the walls of your very own restaurant.

If you're a trader yourself, be sure to craft a variety of goods in the diner. This structure enhances experimentation for traders while they craft food, buildings, and furniture inside the diner.

The diner takes up one lot, and the diner deed may only be claimed once per character

je rame pour trouver comment avoir cette loot carte, merci pour les infios si vous en avez

Revenir en haut Aller en bas
Aranyl
Chef milicien

MessageSujet: Re: Diner pour Mémé   Mar 10 Fév 2009 - 20:35

C'est une carte que tu obtiens pas les boosters, soit en ayant beaucoup de chance, soit en achetant des boosters, soit en l'achetant à un joueur. J'en ai vu une partir a 100M.
C'est vrai que l'intérieur est sympa et on a l'impression de se retrouver dans l'épisode 2. Pour info il y a un bâtiment comme ca a Val Sandyr près de la maison de Caiceria.
Bonne chance.
si j'en ai une un jour je te la donnerai.

Kill them all, let Medic sort them out - Larme forever

Je suis trop vieux pour ces conneries!
Invité
Invité

MessageSujet: Re: Diner pour Mémé   Mar 10 Fév 2009 - 21:07

pas moyen de faire autrement qu'attendre la chance ou acheter en ligne des boosters donc ?

100millions quand même c'est abusé
Contenu sponsorisé

MessageSujet: Re: Diner pour Mémé   

Diner pour Mémé
Page 1 sur 1